Štítky

pondělí 4. března 2013

položky menu

mám blog krátce a zajímalo by mě zda lze tady na blogspotu vytvořit menu nebo záložky kam bych dávala články dle druhu: například jedna záložka na každodení kecy, pak třeba míry a váha atd atd.....díkes

8 komentářů:

  1. myslim, že se nějak vytvářejí štítky a jeden článek jde oštítkovat vícekrát. ale nevim, jak se to dělá.

    OdpovědětVymazat
  2. když píšeš článek, po pravé straně je položka štítky. Tam napíšeš třeba "každodenní kecy" a ono se ti to tam uloží...

    A na stránku to dostaneš tak, že v menu blogu dáš záložku rozvržení - klikneš na přidat miniaplikaci a zvolíš aplikaci "stránky" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já dala vložit miniaplikaci a chtěla jsem dát stránky ale píše mi to " již přidáno" ikdyž jsem nikam nic nepřidávala.....

      Vymazat
  3. Ahoj :)
    Tvoje články působí strašně vyčerpaně, pasivně a depresivně! Doufám že brzy, třeba i pomocí blogu, se to trochu rozjasní tady i v tvý hlavě :) Ne že bych teda já sama byla zrovna představitelkou pozitivního náhledu na život a nesmrtelného optimismu, ale tak... snažím se :)Měj se hezky a ještě ti napíšu pár smajlíku, ať je to tu veselejší :) :) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. jojo štítky, dostala jsem tam miniaplikaci štítky, ale nevím jak do kategorie štítky mám dostat ty jednotlivé štítky....

      Vymazat
  5. to nastavíš u každého článku, když ho píšeš (nebo to můžeš i teď upravit :) )

    když píšeš článek, po pravé straně je položka štítky. Tam napíšeš třeba "každodenní kecy" a ono se ti to tam uloží...

    OdpovědětVymazat
  6. Taky už jsi tu dlouho nebyla :) Mývala jsem tmavé vlasy a mikádo, ale od tý doby to dorostlo a barvu jsem trochu zesvětlila.. teď už je mám ještě delší a opět tmavší a chci je mít dlouhý úplně, jelikož jsem ale poloplešatá tak to asi moc nepůjde, leda s parukou.

    OdpovědětVymazat