Štítky

neděle 17. března 2013

Tlak a nová práce

Tak sem si po dlouhé době měřila tlak a zjistila jsem, že jsem už dávno měla mít infarkt. Mám cca 145 na 105 a 80tepů/ průměr. Copak ty tepy a ten horní, já sem dost nervák atd, ale ten spodní je způsobený obezitou. Docela se bojím infarktu. Co vím, tak hodně lidí když má okolo stovky a výš tak už je veze sanitka. Je to dost katastrofa, když mi nebylo ani 25 ještě. Samozřejmě se snažím hubnout, ale to nejde tak rychle, tak mám dilema, jestli až se ve čtvrtek ráno budu vracet z noční tak jít k obvoďačce pro léky na tlak:(
 Dost smutný brát ve 24 letech prášky na tlak,a le mám strach aby to se mnou neseklo. Zvlášt když poslední dobou nejsem v psychický pohodě. Mám novou práci, respektive stejnou, jen mě přeřadili na jiné oddělení ( jakste si všimli dělám už i noční) a je tam pár kolegů co mi to nepřejí. Najdou se i tací, co dělají naschváli a mě ze života peklo. Ono není jistý jestli to nový-lepší místo dostanu, jsem tam zatím na starou smlouvu na měsíc, aby se zjistilo, zda tu novou práci zvládnu no....což na psychický pohodě a nějakým klidu nepřidá, když každých pět minut čekáte nějaký utok na svou osobu, takže sem občas dost vynervovaná, takže to taky na ten tlak má vliv.
Uvidíme, stejně k doktorce musím, mám něco s rukou a uvidíme, jestli během týdne ten tlak trošku klesne nebo ne.

ps. jinak míry a váha v předchozím článku

1 komentář:

  1. Nebyla by jsi první ani poslední kdo prášky na tlak bere (i v tomto věku) Mám nejméně dva kamarády s prášky...hlavu vzhůru :) k doktorce určitě zajdi

    OdpovědětVymazat