Štítky

sobota 27. dubna 2013

Důvod žít

Holky, žádné novinky nemám....možná i to je důvod proč sem nikdo nechodí, pořád si jen stěžuju, slibuji, že zítra začnu a pesimisticky žvaním.
Ale jak z toho ven? Nějak se to na mě valí...nazvala bych to životní depkou? Nevím jak to pojmenovat, ale tak nějak mě nebaví žít, nemám pro co? Pro budoucí naděje? Že jednou budu štastná a spokojená? Jak toho dosáhnu? Že zhubnu, najdu si chlapa a budu si žít svůj život. Ale jak toho dosáhnu? Pro co tedy žít?

Poslední dny sou strašný. Depka na mě padla, stejská se mi po mém předchozím životě v cizí zemi, všichni kolem mě sou štastní, mají skvělé partnery/ky, skvělý život a práci...mě v práci všichni nenávidí, jeden svaluje vinu na druhého. Poslední týden dva zase žeru jak dobytek, vyloženě jako prase a zase jsem se nějak rozpila. Včera jsem měla volno tak jsem do sebe kopla půl láhve tvrdýho a sklenku vína. Dneska mě chytá slina znova, ale nemůžu neb zítra brzy jdu do práce....holky snažím se, ale nevidím nějak to světlo na konci tunelu. Ještě jsem včera zjistila, že moje životní láska má asi týdenní dítě, prostě všechno je na píču...

3 komentáře:

  1. Já ti mohu poradit najdi si nějaký cíl a snaž se ho splnit. Musíš vědět co od života chceš. Mě se teď taky všechno sesypalo a to jsem na druhý straně planety bez opory rodiny a přátel. Taky nevím co bude, ale věřím, že tohle všechno špatné přinese jenom to dobré. Jinak bych se z toho zbláznila. Myslím, že život je krátkej na to, aby jsme byli pořád v depresích. I já jsem si je zažila - probrečené dny i noci a už to nechci zažívat, těžko se z toho člověk dostane. Já jsem teda vyhledala pomoc a došla jsem si pro prášky - pomohlo mě to, protože utlumily ty špatné myšlenky a já viděla to světlo na konci tunelu. (stačilo mi je brát 14 dní) Pokud chceš z toho ven, tak si zajdi k obvodní a řekni jí to (já byla také jen u obvodní), ale na ty prášky nesmíš pít...nepřihlášená Péťa

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj!
    To mě mrzí, že se máš takhle. :-( Péťě má pravdu, že by sis asi měla nejít nějaký cíl. Neuvažovala jsi třeba o dalším pobytu v Anglii? Pokud vím, tak jsi tam byla spokojená. Co si tam třeba najít práci? Nebo zkusit pokračovat ve studiu? Nebo si třeba pro začátek zkusit najít novou práci u nás, třeba v jiným městě, abys vypadla z domu a změnila prostředí. Já vím, že teď je práce málo, ale pořád nějaká je a jestli je tahle mizerná, tak nemáš moc co ztratit. No jo, to se mi to radí, co? Ale já bych do toho na tvém místě šla. Tak se drž, vždycky existuje důvod proč žít, protože ty špatný období netrvají věčně a pak to bude zase fajn. :-)
    Nika

    OdpovědětVymazat
  3. už ses dlouho neozvala...
    Petra

    OdpovědětVymazat