Štítky

středa 10. dubna 2013

práce a protein

Zítra zase na noc do práce, na 12ku:( Kolegové stojej za prd. Potvrdilo se to, co jsem bohužel čekala.A to, že mě nenávidí. Vystřídala jsem jednoho kluka a holku, takže se přišlo o jednoho člověka, takže tím pádem mají všichni víc práce a pak taky nejsem prý nějak extra oblíbená:( Takže atmosféra v práci na prd, naschvály jsou na denním pořádku...:(
S hubnutím...no nevím, poslední týden jsem žrala jak dobytek a včera ještě navíc chlastala, dneska kocovina, takže jím a zapíjím kolou.
Minule jsem si objednala protein a karnitin, ale už to dojídám, tak jsem si včera na ronnie.cz objednala další- jinej, údajně lepší: 100% Whey s příchutí bílé čokolády, tak se těším, prý chutná jak zmrzka. Pak taky karnitin a synephrin tabletky, tak se těším až to přijde:) Akorát mě to stálo 1300,- no:( S penězma taky moc nevycházím no.

4 komentáře:

  1. Lidi jsou občas protivný no :( Ale hlavu vzhůru :) Protein si dáváš místo jídla nebo navíc? :) V Čr jsem měla vanilkový na svačinky, ale tady ho teda nepiju. Místo karnitinu jsem brala grenade termoburner, měla jsem po tom spoustu energie, ale jsou to drahý srandy. A je to i bez nich. :) Hlavní je mít ten základ - zdravější strava a pravidelný pohyb :) bez toho to nepůjde...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám lidi v nový práci pěkně pomlouvačný, ale nějak to neřeším. Oddělám si svoje a zdáár.

    OdpovědětVymazat
  3. A cvičíš? já o těch proteinech moc nevím ale vždycky jsem to brala tak, že je to pro lidi co hodně posilujou a chtěj nárůst svalový hmoty. Já si občas taky něco po posilovně dám, ale spíš proteinovou tyčinku, když jsem si jednou koupila čokoládový prášek byl to takový hnus, že jsem se z toho poblila! A to mě stál 900 takže hezky vyhozený penízky :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ještě jsi psala, že máš málo komentářů. No napadlo mě, jestli to neni tim, že u každýho komentáře musim vždycky vepsat strašně dlouhej nečitelnej kód aby se ověřilo, že nejsem robot :D ale když už mi to napotřetí nejde napsat mám pomalu chuť se na to vyprdnout! Na jiném blogu jsem se s tím nesetkala

    OdpovědětVymazat